onsdag 4. mai 2011

utvidet alene hjemme sonen!

Når Milo er alene hjemme er han vanligvis i gangen. Her har han maten sin, vann, tyggeben og buret sitt.

Gangen min er egentlig ganske liten og mørk hvor jeg har på taklyset siden det ikke er noen vinduer.

Jeg synes det er litt småtrist at han må være der, og egentlig går det jo litt strøm på å ha lyset på der hele dagen. Så i går gjorde jeg en test hvor jeg ryddet unna alle puter fra sofaen, og lot han være alene i stua.

Jeg var ganske så spent da jeg kom tilbake, og vet dere hva.. Ikke en skade var skjedd, ingenting var tygd på. Så i dag gjør vi test nr 2.

I dag har han gangen som han pleier + at han kan gå inn i stua. Dette er nok bra både for strømregningen og Milo. :)

1 kommentar:

  1. Han koser seg sikkert i stuen. Har dere flyttet inn i ny leilighet nå eller?

    Irene

    SvarSlett