tirsdag 24. mai 2011

Tante!!!

ENDELIG!!! Endelig kom den lille søte prinsessa til verden.... Vi ventet lenge, men vi ventet ikke forgjeves... Jeg har endelig blitt tante til verdens nydeligste lille vesen med tidenes søteste rynker i hver eneste ansiktskrok.

Lørdag kveld kom hun til verden, søndag fikk jeg møte henne og fra første stund var jeg fortapt og forelsket. Jeg har fått treffe vesle Sanna to ganger og kjenner jeg elsker henne av hele meg. Jeg hadde gledet meg til å bli tante og visste det ville bli stort, men dette er mye større og bedre enn jeg så for meg.

Nå gleder jeg meg til hvert eneste gang jeg skal få treffe dette nurket og til alle de søte og gode øyeblikk jeg vet dette vesenet vil bringe sine nybakte foreldre, resten av familien og alle hun vil møte på sin vei.

Gratulerer til dere nybakte foreldre! Gratulerer til nybakte besteforeldre, meg selv og den andre tanta.:) Jeg er så stolt av deg min kjære søster... du har vært så flink og vil være en fantastisk mamma.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar