torsdag 5. mai 2011

bomgiring!!!

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle blogge om noe som omhandlet kjørekunnskaper og bomgiring! Men den gang ei...

Har dere noen gang sittet på en buss hvor sjåføren ikke klarer å kjøre? Hvor speed-brems, speed-brems går i ett uten noen som helst flyt, og hvor han bomgirer hver eneste gang? For det har nemlig jeg! (og nei, det er ikke en kvinnelig sjåfør..)

Jeg sitter nå på bussen og irriterer meg noe så grenseløst over denne hakkekjøringen! Det provoserer meg faktisk så mye at jeg har lyst å gå frem til han og be han tenke litt når han kjører. Det er jo rett og slett veldig ubehagelig å sitte på med han når han kjører sånn! Han klarer jo ikke engang stoppe bussen uten at den hopper flere meter bortover veien.

Greit, på en måte er det jo litt synd på sjåføren siden han er bussjåfør og ikke klarer å kjøre buss, men fremdeles veldig irriterende. Jeg kan bare glemme å drikke kaffen jeg har med hvertfall!
Hrmf.....

1 kommentar: