torsdag 17. mars 2011

En søvnløs natt

Jeg er så trøtt!!!

Det skulle ikke være enkelt å få sove med en nyoperert Milo. Dette fordi:

1. Han hadde vondt. Selv om han var godt bedøvet fra operasjonen hadde han tydelig vondt, og det var helt grusomt å se på.

2. Han klarte ikke ligge siden det selvfølgelig var under magen det var smertefullt og sårt.

3. Han HATET skjermen!

Så det ble en natt med lite søvn, mye sympati og mye frustrasjon. Da jeg våknet 05.45 på morgenen var jeg overlykkelig over at jeg faktisk hadde sovet 3 timer. Og helt oppe i ansiktet mitt lå ansiktet til Milo, uten skjerm.:P

Han hadde nok jobbet hardt, men han hadde fått den av, og dette var nok også grunnen til at jeg hadde klart å sove pittelittegrann. Sårene ser fine ut så det kan se ut som at han var så trøtt at han ikke har klødd noe som helst.

Jeg håper på en mye bedre natt i natt.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar