onsdag 24. november 2010

I julemodus!

I går startet jeg rett og slett julekosen. Man kan vel si at jeg startet advent.. tiden hvor man venter på og forbereder seg på jula.

Jeg har lenge hatt lyst til å bare starte for det er sånn en nydelig tid og det går jo så utrolig fort, altfor fort.

Men i går startet jeg. Jeg satte på julemusikk, vasket gulvene og tente alle stearinlysene jeg hadde. Jeg hentet kassene med julepynt og begynte å pynte litt smått.. adventstjerna og adventstaken har jeg latt ligge i kassa, Men de skal opp til helgen og DET gleder jeg meg til.

Jeg puslet rundt og gjorde klart til bakebesøk av Nansy og Nina og jeg storkoste meg. Det er sjeldent jeg kjenner at jeg har det virkelig bra, men det gjorde jeg da. Julen er så fantastisk og jeg elsker den! Det er noe med kombinasjonen av en forventning, kjærlighet, et samhold, familie, minner, fred og ro som gjør at julen for meg er noe helt fantastisk. Jeg gleder meg SÅ over tiden som kommer nå.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar