søndag 7. november 2010

Høstens "MÅ ha" for hundeeiere

Jeg er så og si helt blakk, men når lønna mi kommer blir dette mitt første kjøp!

Denne er helt fantastisk! Dette er en hundeposeholder med LOMMELYKT! Så når man er ute på tur i høstmørket og på vinterkvelder slipper man å stå på alle fire for å lete etter "avfallet" etter hunden din. Med denne er det bare å trekke ut posen og lyse etter det du skal plukke opp.

Jeg skulle nesten ønske det fantes en slik som kunne hjelpe meg å lyse på dagtid også. Herlighet så frustrert jeg blir når avføringen rett og slett forsvinner i høstløvet, den blir jo rett og slett kamuflert!! Man må jo stå klar med posen og nesten plukke opp mens hunden holder på for å ikke miste det av synet! I dag måtte jeg finne frem posen etter at han var ferdig og når jeg løftet blikket hadde jeg allerede mistet det av synet og fant det ikke igjen før jeg trådde i det! :P

Denne fantastiske saken koster 99,- og er å få kjøpt på www.alphadog.no!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar