søndag 7. november 2010

Ett år med Milo i hus!

På lørdag er det ett år siden vi satte kursen mot Porsgrunn for å hente vårt nye familiemedlem, og for ett år det har vært!

Jeg er så utrolig takknemlig for den lille skapningen vi har vært så heldige å få til oss. Han har gitt meg så utrolig mye, og jeg elsker den lille raringen.

I tillegg til å være mammas lille dalt hjemme i sofakroken og i kosestundene har vi også jobbet masse sammen med triks og trening. Og vi har til og med vunnet 1 BIR valp på utstilling. Vi har fullført både valpekurs, grunnkurs, hverdagslydighet og til og med bestått bronsemerket.

Vi har altså ikke ligget på latsiden dette året. Jeg er veldig glad for at vi har fått gjort så mye i løpet av dette året, og at vi har fokusert så mye på både samarbeid og trening i hans første leveår. Det har til tider vært slitsomt og tatt mye av min energi, men så har det gitt oss et utrolig godt utgangspunkt for et harmonisk hundehold og for vår trening videre.

Vårt første år er gått og vi gleder oss til alt som kommer.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar