mandag 8. november 2010

Goodbye Klippie... :(

På lørdag fikk jeg vite at vesle/høye Klippie hadde gått over til den andre siden... Hun hadde blitt skadet og måtte avlives.

Og for en utrolig grusom historie... jeg burde virkelig ikke lest dette her for det gjør så utrolig vondt. Det er så grusomt å både se og vite at dyr lider, de klarer ikke uttrykke det med ord, men deres kroppsspråk gjør det likevel så tydelig og så sterkt. Jeg skulle SÅ ønske hun hadde sluppet denne panikken, frykten og smerten.

Klippie var et av de første dyrene vi møtte da vi kom til Harnas og hun fulgte med der det skjedde. Opplevelsen av å være på en gudstjeneste i en åpen kirke i bushen i Namibia med en giraffe som bøyer seg inn mellom oss er et minne jeg aldri vil glemme.

RIP Klippie......:(

http://www.harnas.org/wp-content/uploads/2010/11/Klippie-PDF-GUT.pdf

1 kommentar:

  1. Hei cutie! Vet ikke om du er noe innom bloggen min, men det ligger en utfordring til deg der :)
    Håper alt er bra med deg og skjønne Milo!
    Klem

    SvarSlett