fredag 26. februar 2010

Storkost meg med hjemmekontor

Denne uka har jeg storkost meg med hjemmekontor. Og ikke bare vanlig hjemme i leiligheten, men hjemme-hjemme som i Sørlandskontor. Og jeg har sittet hjemme i stua hos mamma og pappa sammen med to herlige firbeinte. Jeg har fyrt i peisen, og har hatt utsikt over et fantastisk vinterparadis. Noen av dagene har vært helt fantastiske med knallblå himmel og strålende sol som har vist et evig teppe av store glitrende snøkrystaller.

Jeg har virkelig fått en avkobling ved å få være hjemme ei uke. Jeg har fått slappet skikkelig av og klarer endelig å puste i normal rytme. Jeg har endelig fått på meg langrennskiene, og jeg har fått truffet jentene mine og andre venner jeg sjeldent får tid til på de korte helgeturene mine hjemme, og det gjør utrolig godt. Jeg har også fått vært med familien min, med mamma og pappa og med Besta, og ikke minst Lucas.:)

Jeg føler rett og slett at batteriene mine har klart å fylles opp og er nå spent hvor hvor stabile batteriene mine vil være når jeg kommer tilbake til Oslo. Jeg håper at tanken på at våren nærmer seg vil hjelpe med å holde batteriene gående, og at lysere tider faktisk er på vei også for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar