søndag 10. januar 2010

Erik og Kriss Dra Tilbake musikkvideo

Musikk handler om følelser. Jeg er ikke den største rapfanen, men denne sangen skaper mye følelser i meg. Jeg blir trist, vemodig, men også glad. Jeg sitter med en vemodig følelse blandet med savn samtidig som jeg har et lite smil om munnen.

Det er faktisk ganske utrolig hvor fort tiden går.Og selv om vi vet at tiden går fort når vi er i situasjonen og at vi må nyte det der og da er det like rart hver gang man våkner opp og ser at tiden har passert.

Ja, jeg savner tiden.. jeg savner de gamle vennene og mennesketne man vanket med. Jeg skulle gjerne tatt en tur tilbake til diskoteket på Torheim. Jeg skulle gjerne sittet på muren utenfor hos Anders sammen med gjengen. Det kunne vært morsomt å gå tilbake til den gangen man kjente forelskelse for første gang, og til følelsen av det første kyss. Jeg skulle gjerne tatt en liten tur tilbake til den første gangen jeg festet og den gangen Anders dro hjem fra fest på bare sokkene. Noe som førte til at alle foreldrene fikk en aha opplevelse og deretter alltid var på vakt. Barna deres var på full fart inn i den voksne verden.

Ja, det var tider det... Det er morsomt å tenke tilbake, og jeg er veldig glad for at jeg kan tenke tilbake, smile og kjenne godfølelsen over tiden som var. Det ikke alle som har slike minner, og det er dessverre ikke alle som har minner som gir slike følelser.

Men jeg tror ikke den første festen jeg var på er like gøy den dag i dag. Jeg tror ikke min første fyll er spesielt kul den dag i dag. Jeg tror heller ikke mitt første kyss er så spesielt den dag i dag. Men minnene om fortiden er både gøye, kule og spesielle den dag i dag, og er godt bevart.

Alt til sin tid..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar