lørdag 23. januar 2010

Disney On Ice!

På onsdag brukte meg og Kristin julegaven jeg hadde fått av henne, billetter til Disney on Ice! Jeg har alltid hatt lyst å dra på det, og gledet meg til å endelig få med meg denne begivenheten. Og det svarte til forventningene.

Jeg hadde forberedt meg på en skokk med unger og et kanskje litt vel barsnlig show, og sånn var det.:) Men de eneste som var barnslige var Mikke, Minnie, Donald, Dolly og Mikke.:P Haha, men det var bare gøy. Og showet, dansen og musikken gjorde det kjempebra!

Jeg vil virkelig anbefale alle å dra enten i år eller neste år. Det var et herlig show både for barn og voksne. Det er nesten litt synd at barna ikke klarer å få med seg de skøytetalentene som er ute på isen, for det var virkelig imponerende. Og en del av de pardansene gav meg frysninger, og det kom ikke av isen.:) Ellers er det jo noe helt annerledes enn hva man er vant til å se. Det er jo teater, musikk og kunstløp i ett. Og for Disneyelskere for meg er det en kjempeherlig mix.

Men det skal jo sies at meg og Kristin følte oss litt utenfor der vi satt. Det var fylt med unger! Og alle skulle ha tusen Disney effekter.(Jeg klarte heldigvis å styre meg her.) Vi vurderte faktisk å bare ta en unge slik at vi kunne passe bedre inn, men vi tok til fornuften og droppet det.

Det var skikkelig festlig og vi holdt på å le oss i hjel av noen av de firbeinte karakterene på isen, og av de rare kommentarene som nettopp er det som gjør at Disney passer for voksne også. Og mens jeg satt der tenkte jeg på at jeg kan ikke fatte hva Dolly gjør sammen med Donald. Dolly virker nå som ei ganske oppegående and, og hun er jo både pen og dannet. Men, så driver hun og dater Donald. Og Donald er jo egentlig helt teit. Han er jo virkelig ikke smart, og gjør bare dumme ting. Og ikke nok med det.. han klarer ikke engang å prate ordentlig. Det er ingen av de andre endene i Andeby som snakker sånn teit som han. Men, men.. motsetninger tiltrekker.:)

Etter showet var vi å spiste tapas og drakk vin, og det minnet meg på at det er noe jeg gjør altfor sjeldent. Det er så utrolig koselig å gå ut litt, og det gir jo masse energi.:)

Det blir Disney on Ice neste år og!:D



2 kommentarer:

  1. Neste år joiner meg og Emilie deg/dere om vi får lov :) Hun har kjempe lyst!

    SvarSlett
  2. Ja!! Det hadde vært utrolig gøy! Og da føler vi oss ikke så voksne og utenfor som vi gjorde uten unger.:P Emilie hadde virkelig elska det!

    SvarSlett