fredag 17. februar 2012

Revenge of the nerds

"Åja, du er bare sånn kontorrotte du!" Av og til tror man på det selv når man hører ting som dette. Er det alt vi gjør? Sitter foran en skjerm på et kontor, er nerd og kaster bort livet?

I min bransje er det mye hardt arbeid og det krever ekstra innsats over flere og ofte lengre perioder for å få fornøyde kunder. Av og til kan man miste litt meningen med det man gjør. Av og til kan det som bare er slit føles nytteløst og lite prissatt.

Men heldigvis finnes det tider og øyeblikk der det går opp for deg hva du egentlig holder på med. Så svaret mitt er "Nei, jeg er ikke bare en kontorrotte. Jeg forenkler livet ditt."

Det vi gjør er å lage løsninger som skal gi deg en mer effektiv arbeidsdag, og til og med hverdag. Vi lager løsninger som effektiviserer din hverdag slik at du kan bruke mer tid på det som gir livet ditt mening. Og ikke nok med det... med teknologien gir vi deg også opplevelser.

Så til alle dere som har hakka på nerdene i klassen, snakka dritt om de som brukte hele sin tid foran PC'en og spill..... shame on you! Vær så god.... hold lua i hånda og bøy dere... nerdene vil redde verden! Det finnes ikke grenser for hva vi kan gjøre med teknologien og jeg gleder meg til fremtiden! Og jeg gleder meg til å fortsette å jobbe med de vanvittig dyktige nerden i denne verden!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar