mandag 6. februar 2012

hjemme fra hjemme

Det er ikke alltid så lett lenger å vite hva jeg skal kalle hjem. Som regel er mamma og pappa det som er hjem. Men samtidig så er jo leiligheten min stedet hvor jeg bor og dermed mitt hjem.

Uansett så har jeg rett og slett to hjem. Og på en måte er jeg jo heldig som har to hjem med et sett av vidunderlige mennesker. Men for dere som kjenner meg så vet dere jo hvor godt jeg synes det er å være Kristiansand-hjemme. Denne gangen hadde jeg virkelig ikke lyst å tilbake til Oslo.... jeg hadde bare lyst å bli der for en stund. Det er så godt, varmt og trygt.

Men.... pliktene kaller... jeg holdt det til det lengste og dro på morgenen i dag. Jeg kjørte direkte fra Kristiansand til jobb. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å gjøre hjemreisen slik, men jeg blir nok ingen pendler.:P

Men når jeg da kommer tilbake til leiligheten har mi kjære mamma og Besta hvertfall sikret meg en god overgang. Jeg har kost meg med både komper, skoleboller og kringle!! Luksus.... Takk mamma og Besta!!!

Hva er forresten greia med at de skal ha oss til å spise all verdens av saker og ting når vi er hjemme? Kanskje forstår jeg det en dag.... Men det er en helt annen diskusjon.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar