onsdag 2. desember 2009

Hektisk helg!

Puh.. Dagene fyker virkelig av gårde! Rekker nesten ikke skrive jeg!:P

På lørdag fikk meg og Milo besøk av Ingrid. Vi møtte Ingrid på Oslo S. Så tok vi en kaffe før vi dro og så pappa Håvar som hadde vaktskifte utenfor slottet. Ellers ble det en rolig lørdag, men Milo fikk sin lengste tur så langt og spant rundt som en turbo.:) veldig komisk i refleksvest.
Søndagen derimot skulle bli en meget aktiv dag.:) Vi dro til Lillestrøm på Dogs4all messa og fikk sett masse rare og morsomme hunder. Vi tok Milo til en gratis helsesjekk og han ble revaksinert. Han har fremdeles ikke noen testikler, men de kommer nok snart.:P Ellers er han nå også forsikret i Agria Dyreforsikring.:) Milo er jo vanligvis veldig frempå med andre hunder, men jeg tror messa ble litt mye for han.:P Da vi kom var han helt i hundre fordi han ble forelsket i en liten sak, men etterhvert ble han så sjenert! Meg og Ingrid holdt på å le oss i hjel! :) I køen til veterinæren skulle han bare holdes.

Etter messa rakk vi såvidt å slappe av på sofaen før vi skulle på julekonsert. Meg og Nansy hadde lenge tenkt at vi ville på en julekonsert hvor vi kunne få skikkelig julekonsert. En god konsert med tradisjonsrik julemusikk. Så vi tenkte at Frelsesarmeens julekonsert måtte være en sikker konsert å dra på. Men... det ble en liten skuffelse. Beklager å måtte si det frelsesarmeen. Det var en veldig fin og bra konsert, men det var ikke mye til julemusikk. Så.. vi fant ut at det hette julekonsert fordi det tilfeldigvis var en konsert rundt juletider. Så, vi må nok ta en julekonsert til.:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar