søndag 27. desember 2009

Jula

I år ble det en stressende førjulstid for meg, og jeg ville faktisk ha utsatt hele jula om jeg kunne. Ingenting var klart og jeg tror aldri jeg har kjøpt gaver på lille julaften. Jeg pleier å være ferdig rundt begynnelsen av desember. Så i år var det et kaos..

Men da jeg bare kom meg hjem, fikk roet meg ned, hørt Askepott musikken og hørt prinsesse Gulltopp si "Ynnskyld..." så kom julen likevel. Og den ble herlig. Jeg trengte virkelig noen dager med avslapning og med familien. Jeg trengte å ta tak i meg selv og kjenne på hva jeg faktisk har og hva jeg er takknemlig for. Det har vært altfor lett å glemme i mørke høsttider. Og derfor kommer julen helt perfekt har jeg funnet ut.

Nå har jeg da både feiret jul og gjort unna familieselskapene. Så nå skal jeg bare slappe av og kose meg med resten.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar