lørdag 2. mai 2009

og så ble det sommer!

For en utrolig fantastisk dag det har vært i dag! Dette har ikke bare vært en fin vårdag, men en god sommerdag! Jeg har faktisk ligget i bikini på verandaen store deler av dagen. Før jeg flyttet meg til gresset på andre siden av huset hvor jeg lå på den fine 80-talls dyna/soveposen. Jeg har til og med gått tur med Lucas på heia bare i bikini.. og.. jeg har blitt solbrent! Jeg har blitt solbrent på en 1.mai! Det er bare digg det rett og slett. Men, jeg har faktisk klart å sosialisere meg litt og. Jeg har hatt besøk av Ingrid og Therese med sine kjære staute menn og snakka hund! :P Og jeg avsluttet den herlige dagen hos den herlige familien til Veronica! Gud for en helrig stemning det er der, og herligeht for noen helt utrolig nydelige barn... jeg er SÅ sjarmert! Nei.. dette har vært en utrolig herlig dag.. Litt trist å tenke på at jeg i morgen skal bruke dagen på toget tilbake til Oslo..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar