søndag 24. mai 2009

En herlig Søndag

I dag har jeg hatt en utrolig herlig søndag. Jeg startet dagen med å våkne opp med Irene ved min side.:P Hun overnattet hos meg i stedet for å dra tidlig hjem med toget i går kveld. Det ble derfor masse kjasing og latter, og litt som i gode gamle dager. Været har vært fantastisk og jeg har tustet rundt på litt visninger og bare kost meg. Jeg har hatt en kaffe med Rebekka på Cafè con Bar og vandret gjennom Grønland med litt vemodighet. Det er veldig godt at jeg kan savne Grønland selv om jeg var så sykt lei av å bo der. Deretter var jeg en tur hos Kristin, Rita og vesle Sara som bare er kjempeskeptisk til meg. :) Så var jeg på en visning til, vandret litt rundt for meg selv i sola før jeg besøkte Bentebent i den nye leiligheten. Så til slutt dro jeg hjem og så en fanatastisk Startkamp! Det er helt utrolig hvor deilig det er å være Startsupporter om dagen. De spilte underholdende, spennende og fantastisk. Og det er så utrolig gøy å se når unggutta viser seg. Og utrolig morsomt når de så tydelig blir overrasket og imponert av seg selv!:P Etter en herlig og velfortjent 4-0 seier har vi faktisk toppa tabellen! Jeg hadde det veldig godt når kommentator sa:"Det er bare Start som synes det er moro å spille fotball på Sør Arena for øyeblikket." Får håpe det fortsetter slik.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar