mandag 9. april 2012

Ei litt trøtt påske...

Oi,oi,oi for ei påske dette ble... Påskekosen på hytta i år ble ikke helt som vi hadde forestilt oss. Meg og mamma dro opp på hytta på onsdag og da var allerede pappa dårlig. Og på torsdag fikk meg og mamma det og... og deretter lå vi rett ut alle mann. Jeg med feber, mamma og pappa med omgangssjuke.

Jeg trodde jeg var frisk igjen så på lørdag dro jeg hjem og var klar for å nyte de siste dagene av påska med mine søte venninner, men neeeei... søndag lå jeg rett ut, på an igjen.. med omgangssjuka.

...og her sitter jeg. Sløv og sliten som bare det. Jeg skulle egentlig kjørt til Oslo i dag, men det var ganske så umulig. Så nå krysser jeg fingerene for at mine fisker og blomster i Oslo holder ut litt til uten meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar