lørdag 31. desember 2011

Og jula var over...

Hjelpes så utrolig fort tida går egentlig...
Da jeg dro hjem for å ha juleferie så jeg jo for meg en hel haug med tid, og jeg skulle få treffe alle og enhver og skulle slappe av noe så utrolig. Nå er jeg glad jeg har et par dager i Oslo hvor jeg kan sove ut før jeg starter på jobb igjen.:P Det er litt av et jag i jula egentlig, spesielt for meg som tror jeg kan rekke over alt. Jeg må bare innse at det er umulig...

Men av det jeg har gjort i jula så har jeg hatt det helt fantastisk! Det er så helskjønt å være hjemme!

Jeg har hatt ei herlig jul med min fantastiske lille familie som i år har vokst. Jeg har hatt min første jul som tante og med både svoger og niese på julekvelden. Jeg har truffet resten av familien og alle små. Og jeg har fått baby til jul.... bare det at det ikke er min baby.:) Men 1.juledag fikk jeg treffe 3 dager gamle Marcus.... og ja..da kjente jeg eggstokkene rasle...

Jeg har også fått treffe mine kjære venner... ikke alle dessverre, men de jeg har fått treffe denne gangen har jeg storkost meg sammen med. Gode gamle venner er fantastiske å ha.:) Og jeg har fått kvalitetstid på hyttetur.:) Og ikke minst.... begynt bryllupsplanlegging av Therese sitt bryllup... og ikke bare er det hun som er forlova, men også Ranya. Hjelpes... det er så nydelig... 2013 blir et nydelig år.:)

Takk til alle dere nydelige mennesker der hjemme... jeg er så inderlig glad i dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar