søndag 16. oktober 2011

Innsamling - Hjelp sultofrene på Afrikas Horn

den 24. desember 2011 sitter vi i et trygt og varmt hjem sammen med vår familie. Julegavene ligger pene og urørte under juletreet, mens ribba står klar på bordet.

Mens vi spiser ribba og åpner våre unødvendige gaver dør tusenvis av sultne barn. Av dem høres ingen forventning, latter, og heller ingen klaging.

Våre medmennesker lider og sulter. Det som skjer er så ekstremt at for noen er det vanskelig å ta inn over seg. Dermed lukker vi ører og øyne, og lever videre.

Kjære venner, familie og bekjente. Jeg vil be dere om å åpne både ører og øyne, for dette er virkelighet.

Jeg håper dere vil støtte min lille innsamling med et valgfritt beløp. Jeg har stor tro på dere venner, bekjente og familie. Og har et håp om at vi sammen innen julaften skal klare å samle inn 10.000 kr til sultofrene på Afrikas Horn!

Dropp den ene ølen, dropp dine kaffe latte i en uke og støtt sultofrene.

Min lille kampanje avsluttes på julaften i håp om at også ofrene på Afrikas Horn skal få en julegave i år.

Takk til alle som allerede har gitt støtte, og på forhånd takk til dere som støtter dem gjennom dette.

For å støtte innsamling klikk på denne linken:
Støtt Afrikas Horn her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar