mandag 19. oktober 2009

Ny jobb!!

Ja, nå sitter jeg her i senga... det er deilig å være arbeidsledig!:P Men det skal heldigvis ikke vare lenge, så jeg nyter det mens jeg kan. Det er nå ei uke siden jeg signerte sluttpakka hos ErgoGroup og ting har gått skikkelig fort. Jeg har nå takket ja til ny jobb som web-konsulent hos Imbera, og jeg gleder meg!! Jeg begynner neste mandag og har nå ei uke ferie. Jeg kaller det ferie siden jeg får lønn for det.:) Jeg er veldig spent og gleder meg til å ta fatt på noe nytt.:)

Og akkurat nå så jeg dette på websidene til Imbera, og det var utrolig koselig!! Nå ble jeg veldig, veldig glad, og skikkelig motivert!!
http://www.imbera.no/i/i.aspx?id=49&tid=117

2 kommentarer:

  1. gøy:) du er nok en ettertraktet arbeidskvinne! digg med masse penger for 1 ukes ferie! hehe dette har du fortjent, utrolig kult:) nuss og klem fra Therese

    SvarSlett