fredag 27. februar 2009

Nansy, my Soulmate!!

Nansy mi er vel en av de herligste skapninger som finnes! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten min vesle Hareiding. Nå er det bare bittelitt (eller pittelitt som Nansy ville sagt) over en måned til vi skal til Paris!!!! Jeg gleder meg som en liten unge, selv om det ikke har gått helt opp for meg enda. Om en måned er vi oppkledd i finstasen, sitter på en gatecafè og nyter et glass med fransk vin mens vi beundrer Eiffeltårnet og roper "S`il vous plait Monsieur!" Vi vil ha fromage til vinen!!

Og det er tydeligvis ikke bare jeg som gleder meg. Mens jeg satt på jobb i dag fikk jeg en utrolig herlig mail av mi sol, med et helt utrolig herlig verk. Det er faktisk så fint og søtt at jeg må poste det her. Dette er Nansy sin motivasjonsplakat for Paris. Det er ingen andre enn Nansy som kan gjøre noe sånt. Men ikke bare det... jeg fikk en motivasjonsplakat til meg selv og med beskjed om at hver gang jeg er trist, lei eller deppa skal jeg se på denne og bli glad igjen. Den har allerede fungert for tredje gang i dag. Du er god du Nansy mi... Takk..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar