søndag 21. juni 2009

Helene har blitt kone! :D

I går var vi i bryllup til Helene og Fredrik.. Det var bare helt utrolig nydelig. Etter litt feil kjøring kom vi oss frem til Nittedal kirke. Og etter litt slipsknoting kom vi oss inn i kirka. Vi var ute i god tid slik at jeg fikk god tid til å trippe med føttene og bite litt negler. Merkelig det der at JEG skal være nervøs!? Jeg har da ingen grunn til å være nervøs. Men etter å ha fulgt Helenes sine tanker og planlegging siden hennes første og innledende "Ja" følte jeg meg nesten om i hennes ene sko, som forsåvidt også var godt gjennomtenkt og planlagt.:P Endelig åpnet dørene seg og det var ikke mange sekundene jeg trengte å se henne gå oppover langs kirkegulvet før tårene kom og ansiktsuttrykkene mine var umulig å styre. For en skjønnhet, for en setting og for et øyeblikk...

Etter en fin vielse kom vi omsider også frem til Helenes barndomshjem hvor mottakelsen/selskapet fant sted. Dette var også kjempefint, og det ble et veldig vellykket bryllup. Og Gud som jeg bare elsker Milla Sofie! For en herlighet! :D

Jeg er glad og rørt og kommer til å savne den nygifte mens hun er på en velfortjent ferie med sin søte familie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar