søndag 21. juni 2009

En aktiv søndag

I dag våknet jeg opp på Gjøvik til et helt utrolig nydelig vær! Jeg har ikke vært på Gjøvik siden nyttårsaften, og har bestemt meg for at det alltid er kaldt på Gjøvik. Men der tok jeg feil! Jeg hadde dessverre lagt fra meg bikinien hjemme. Spiste forkost og solte meg, mens jeg så på de fine bilden efra Helene sitt bryllup, og pekte og lo av Håvar som måtte skifte dekk på bilen. Men det var ikke lenge jeg kunne le før jeg ble satt i arbeid. Så jeg kan med stolthet si at jeg har gjort en kjempeinnsats med polering av bil både innvendig og utvendig i dag! :D

Deretter kjørte vi nedover til Oslo i hui og hast for å se Sørlandsgutta knuse sosseguttene.. men slik gikk det nå virkelig ikke! Sossegutta vil ikke ha regn i håret når de spiller fotball så de spiller innendørs. Hvor barnslig er ikke det da! Våre gutter er mye tøffere og er ikke vant til sånt tull. Og.. som sangen sier "været er vakkert og Start spiller bra!"... men det hjelper ingenting når ikke Startsjelen får sol på seg!!! Så vi ble likegodt totalt overkjørt! Ha! For en ræva kamp! Det er selvfølgelig utrolig skuffende å se et Startlag som ikke klarer å prestere omtrent noen ting. Og det er trist å se at laget rakner i både fremme og bak ved å mangle noen enkeltspillere. Vi bør være sterke nok til ikke å være avhengig av enkeltspillere. Kanskje er vi det, eller kanskje stod 11 mann opp på feil bein alle sammen i dag. Men, alle har sånne dager. Men nå har vi hatt vår, og flere av disse vil vi ikke ha. Men selv om vi spiller helt sykt ræva er jeg veldig motstander av å forlate kampen! Om dere som kaller dere "supportere" tror dette hjelper gutta våre tar dere grundig feil. Det er faktisk ganske respektløst og demotiverende for guttan våres.. Vi satser på bedre lykke neste gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar