mandag 25. oktober 2010

nøkler er en fin ting!!

I dag skulle jeg ut på langtur med Milo på morgenen før jobb og gikk visst ut uten nøkler! Hvem går ut uten nøkler!? Jeg gikk lang tur og da vi kom tilbake frøys vi skikkelig begge to. Da jeg så døra gikk det opp for meg at jeg aldri hadde tatt i nøklene engang. Jeg følte meg egentlig ganske stusselig der jeg stod uten nøkler tidlig på morgen med en pipete hund og ikke kom meg inn. Jeg hadde ikke mye valg og selv om klokken var tidlig morgen måtte jeg ty til naboene. I håp om at de verken sov eller var på jobb ringte jeg på naboenes ringeklokker en etter en mens jeg prøvde å ringe Marlin som Har min ekstranøkkel. Etter naboringing nr 8 fikk jeg endelig kontakt og jeg kom meg inn!! Dumme vinglete jente!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar